پربازدیدترین ها

پنالتی جنجالی: داغ دل بایرن تازه شد! (عکس)

به گزارش ورزش کده، روی یک صحنه باورنکردنی در سوپرلیگ صربستان در بازی بین وویودینا و رادنیکی یکی از عجیب‌ترین پنالتی‌ها به دست آمد که همه را به یاد بازی فصل قبل بایرن-آرسنال انداخت. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

علیپور: پرسپولیس، برنده دربی با 4 گل!

به گزارش ورزش کده، علی علیپور در گفتگو با ایران ورزشی در خصوص صد و چهارمین دربی پایتخت و ناکامی خود در گلزنی در این مسابقه صحبت کرده است. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

تیم‌ملی، بعد از کلمبیا و بالاتر از اسپانیا و آرژانتین

به گزارش ورزش کده، دیدار با امارات هم امیر قلعه‌نویی را به بیستمین پیروزی در قامت سرمربی تیم ملی رساند و هم اینکه تیم ملی ایران به همراه کلمبیا، به رکورد کمترین باخت پس از جام جهانی رسید. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

مخالف با رونالدو: حمایت لیونل مسی از وینیسیوس!

به گزارش ورزش کده، بعد از اینکه رونالدو از وینیسیوس به عنوان گزینه توپ طلا نام نبرد، مصاحبه نه چندان قدیمی لیونل مسی در مورد ستاره برزیلی وایرال شد. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

آسمان‌خراش محجوب، ستاره اول پارالمپیک پاریس

به گزارش ورزش کده، ستاره‌های والیبال نشسته ایران در پاریس کاری کارستان کردند و برای ‏هشتمین‌بار مدال طلای باارزش پارالمپیک را به گردن آویختند. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »

کریس رونالدو در قلعه‌حسن‌خان، آری یا نه

به گزارش ورزش کده، نائب رئیس فدراسیون فوتبال در شرایطی از برگزاری دیدارهای آسیایی استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه شهر قدس خبر داده که مشخص نیست آیا این استادیوم می‌تواند مجوزهای لازم AFC را دریافت کند یا خیر. سایت اخبار ورزشی ورزش کده همراه شما ورزشی ها می باشد.

بیشتر بخوانید »